Call centar
  • 0
    Korpa je prazna.

Reklamacije

● Prilikom prijave reklamacije kupac je u obavezi:



    da reklamaciju prijavi na broj telefona 021/4820-450 (radnim danima od 11-15h) ili na 



       email reklamacije@cookingmax.rs za sve proizvode koji podležu garanciji



     ◊ da reklamirani proizvod dostavi u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) sa pratećom  



       dokumentacijom  



   ◊ da dostavi original ili fotokopiju fiskalnog  računa o kupovini



   ◊ da dostavi original garantnog lista za proizvode koji podležu garanciji, garancija na sve električne uređaje je



      dve godine



   ◊ da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda.



 



● Postupak reklamacija u slučaju isporuke oštećenog artikla:



   ◊ u slučaju da je potrošaču isporučen oštećen artiakl, a reklamacija  prijavljena u roku od 24h od prijema   



     pošiljke, odmah po prijemu reklamacije mi ćemo organizovati preuzimanje oštećenog artikla o našem trošku



  ◊ u slučaju da oštećenje nije prijavljeno na vreme (u roku od 24h od prijema pošiljke) reklamacija na lom



     neće biti prihvaćena.



 



Postupak reklamacija u slučaju da kupac nije zadovoljan:



   ◊  potrebno je da prijavi reklamaciju i reklamirani artikal dostavi putem kurirske službe na sledeću



      adresu: "Cookingmax" doo, Rade Končara 1, 21132 Petrovaradin (sa naznakom za reklamacije).



 



● Postupak reklamacija u slučaju kvara aparata:



   ◊ ukoliko je prijavljena reklamacija da je aparat neispravan, takođe je potrebno, da potrošač dostavi  



     reklamacioni paket putem kurirske službe na sledeću adresu: "Cookingmax" doo, Rade Končara 1,



     21132 Petrovaradin (sa naznakom za reklamacije).



 



Postupak u slučaju nesaobraznosti:



   u slučaju da je potrošaču isporučen artikal koji nije saobrazan ugovoru, odmah po prijemu reklamacije mi



      ćemo organizovati preuzimanje o našem trošku



   roba je nesaobrazna, ako je neispravna (tj. ako ima skrivene mane), a može biti nesaobrazna čak i kada je  



      ispravna, ali nema očekivana svojstva.



 



PRIJEM REKLAMACIONOG PAKETA



   po prijemu reklamacionog paketa od starane kurirske službe, potrošač će biti kontaktiran od strane sektora



      za reklaamcije



   ◊ prodavac je u obavezi da kupcu odgovori na reklmaciju u roku od osam dana od prijema reklamacije



      (odgovor mora da sadrži odluku da li se prihvata reklamacija)



   ◊ rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno 30      



     dana za tehničku robu



  ◊ prodavac mora pribaviti saglasnost potrošača za način na koji namerava da se pristupi rešavanju reklamacije.



 



 



Kontakt podaci:



"Cookingmax" doo



Rade Končara 1,



21132 Petrovaradin



E-mail: reklamacije@cookingmax.rs



Telefon:  021/4820-450 (radnim danima od 11-15h)

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.