● Prilikom prijave reklamacije kupac je u obavezi:
◊ da reklamaciju prijavi na broj telefona 021/4820-450 (radnim danima od 11-15h) ili na
email reklamacije@cookingmax.rs za sve proizvode koji podležu garanciji
◊ da reklamirani proizvod dostavi u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) sa pratećom
dokumentacijom
◊ da dostavi original ili fotokopiju fiskalnog računa o kupovini
◊ da dostavi original garantnog lista za proizvode koji podležu garanciji, garancija na sve električne uređaje je
dve godine
◊ da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda.
● Postupak reklamacija u slučaju isporuke oštećenog artikla:
◊ u slučaju da je potrošaču isporučen oštećen artiakl, a reklamacija prijavljena u roku od 24h od prijema
pošiljke, odmah po prijemu reklamacije mi ćemo organizovati preuzimanje oštećenog artikla o našem trošku
◊ u slučaju da oštećenje nije prijavljeno na vreme (u roku od 24h od prijema pošiljke) reklamacija na lom
neće biti prihvaćena.
● Postupak reklamacija u slučaju da kupac nije zadovoljan:
◊ potrebno je da prijavi reklamaciju i reklamirani artikal dostavi putem kurirske službe na sledeću
adresu: "Cookingmax" doo, Rade Končara 1, 21132 Petrovaradin (sa naznakom za reklamacije).
● Postupak reklamacija u slučaju kvara aparata:
◊ ukoliko je prijavljena reklamacija da je aparat neispravan, takođe je potrebno, da potrošač dostavi
reklamacioni paket putem kurirske službe na sledeću adresu: "Cookingmax" doo, Rade Končara 1,
21132 Petrovaradin (sa naznakom za reklamacije).
● Postupak u slučaju nesaobraznosti:
◊ u slučaju da je potrošaču isporučen artikal koji nije saobrazan ugovoru, odmah po prijemu reklamacije mi
ćemo organizovati preuzimanje o našem trošku
◊ roba je nesaobrazna, ako je neispravna (tj. ako ima skrivene mane), a može biti nesaobrazna čak i kada je
ispravna, ali nema očekivana svojstva.
►PRIJEM REKLAMACIONOG PAKETA
◊ po prijemu reklamacionog paketa od starane kurirske službe, potrošač će biti kontaktiran od strane sektora
za reklaamcije
◊ prodavac je u obavezi da kupcu odgovori na reklmaciju u roku od osam dana od prijema reklamacije
(odgovor mora da sadrži odluku da li se prihvata reklamacija)
◊ rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno 30
dana za tehničku robu
◊ prodavac mora pribaviti saglasnost potrošača za način na koji namerava da se pristupi rešavanju reklamacije.
Kontakt podaci:
"Cookingmax" doo
Rade Končara 1,
21132 Petrovaradin
E-mail: reklamacije@cookingmax.rs
Telefon: 021/4820-450 (radnim danima od 11-15h)