Call centar
  • 0
    Korpa je prazna.

Dinja ne goji (i još 10 razloga zbog kojih treba da jedete dinju)

Dinja ne goji (i još 10 razloga zbog kojih treba da jedete dinju)

Dinja ne goji (i još 10 razloga zbog kojih treba da jedete dinju)

Dinja NE gojiOvo letnje voće pripada istoj porodici kao lubenica, bundeva i krastavac. Izuzetno je bogata vitaminima i mineralima. Sadrži veliki procenat vitamnina C, B, beta karotena, kao i kalcijuma, kalijuma, magnezijuma, fosfora, gvožđa i bakra. Takođe, dinja sadrži tri puta više kalijuma od lubenice.

Zahvaljujući velikom procentu vode, oko 95 odsto, niskom procentu šećera i odličnom ukusu i mirisu, ovo voće je idealno letnje osvežnje.

Voda iz dinje stimuliše rad bubrega, reguliše krvni pritisak, a visok nivo vlakana pomaže varenje. Beta karoten pomaže u borbi protiv kancera, a poslednja istraživanja pokazuju da se dinja može koristiti u borbi protiv nekoliko vrsta raka.

Možete da je jedete kad god i koliko god poželite, a evo razloga zašto treba da je jedete češće:

Dinja je idealna za detoksikaciju organizma i pomaže protiv nadimanja organizma. Ovo voće sadrži 300 miligrama kalijuma na 100 grama i pomaže telu da se reši viška natrijum i tako snižava visok krvni pritisak.

Sok od dinje se ranije koristio za ublažavanje bola. Ako želite da se rešite bola, namažite bolno mesto sokom od ceđene ili sitno seckane dinje.
U narodnoj medicini dinja se koristi za osveženje i umirenje.
Dinja se koristi protiv kamena u bubregu, ublažava ubod insekata, opekotine, bolesti želuca i creva.
Dinja ne goji, pa je idealna ako želite da smršate.


Izvor: Lisa

Komentari

0
Komentara

Pošalji komentar

Imaš na raspolaganju 1000 karaktera

Komentari

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove ovog Internet portala. Komentari su moderirani i odobravani u skladu sa opštim pravilima i uslovima.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.