Uslužni call centar

Nastao kao projekat KaufMAX kataloške kupovine sa željom da omogućimo svim našim poslovnim partnerima korišćenje našeg call centra, a njegovu glavnu prednost čine obrazovani i obučeni operateri.

Jednoj kompaniji je 6-7 puta jeftinije da sačuva postojećeg klijenta nego da nađe novog. Iskoristite sve prednosti i usluge koje pruža KaufMAX call centar.

Usluge koje pruža KaufMAX call centar su svrstane u nekoliko grupa:

    1. Informacije o firmi/ proizvodu/ usluzi (info line)
    2. Servis žalbi/reklamacije/prijave kvarova
    3. Pomoć vezana za korišćenje proizvoda/usluge (help desk)
    4. Opominjanje dužnika na postojeće neizirene obaveze Prijem narudžbina proizvoda/usluga
    5. Loyalty programi- administracija korisnika
    6. Pozivi za razne događaje (seminari, konferencije, sajmovi i prodaja ulaznica za događaje); poziv kupcima za razne događaje kompanije
    7. Obaveštenja o potrebnoj dokumentaciji
    8. Istraživanje tržišta i javnog mnjenja