Uslovi kupovine

KAKO SE PORUČUJE?

Lako!

  1. Pozovite naš call centar 021/ 48 20 444 ili na 066/89 21 444 i poručite željeni proizvod.Radno vreme call centra je: radnim danima od 9:00-20:00, subotom od 9:00-15:00.
  2. Putem e-mail kupovina@kaufmax.rs
  3. Putem našeg sajta www.kaufmax.rs

 

KAKO SE PLAĆA?

Još lakše!

Pri isporuci naručenih proizvoda platite Vaš račun gotovinski kurirskoj službi koja za CookingMAX d.o.o. vrši usluge dostave paketa na teritoriji Republike Srbije, uvećan za troškove dostave.

KAKO DOBIJATE PROIZVODE?

Najlakše!

Dostava na kućnu adresu putem kurirske službe sa kojom CookingMAX d.o.o. ima sklopljen ugovor o isporuci na teritoriterij Republike Srbije u roku od 48 sati od potvrde porudžbine!

Preciznije informacije o isporuci saznaćete prilikom potrvde porudžbine od naših operatrera, dok će Vas sam kurir kontaktirati smsom ili na telefon prilikom dostave. Cena isporuke zavisi od težine vaše porudžbine, operater će vam reći cene prilikom poručivanja. Ako poručujete preko sajta, cena isporuke će biti naznačena prilikom poručivanja.

Ukoliko Vaš paket nije dostavljen u dogovorenom roku, kontaktirajte KaufMAX call centar, a naši operateri će proveriti status Vašeg paketa kod kurirske šlužbe koja je zadužena za isporuku Vašeg paketa i obavestiti Vas o isporuci istog.

U zavisnosti od Vaših potreba možete odgoditi isporuku najviše do 14 dana.

UŽIVAJTE U KUPOVINI BEZ OGRANIČENJA I BEZ MINIMALNOG IZNOSA!

Cene su izražene u dinarima sa obračunatim PDV-om, bez troškova poštarine i važe do isteka količina! CookingMAX d.o.o. zadržava pravo da u slučaju većih promena na tržištu izmeni cene svojih proizvoda. Kupci će o tome biti obavešteni prilikom poručivanja.

Kataloška kupovina KAUFMAX (CookingMAX d.o.o) ne snosi odgovornost za eventualne štamparske greške u katalogu.  U slučaju pogrešne cene ili teksta u katalogu, ispravnu informaciju će Vam saopštiti operater prilikom porudžbine.

DIZAJN PROIZVODA

Dizajn i boje proizvoda mogu neznatno varirati u odnosu na sliku proizvoda koji se nalazi u katalogu, sva odstupanja od kataloške slike će Vam saopštiti operater prilikom poručivanja proizvoda.

RASPRODANI ARTIKLI

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili delimično rasprodani. U tom slučaju kupac će biti telefonski obavešten o datumu pristizanja artikala i mogućnosti kupovine istih.

BRIGA O KUPCIMA

Uslovi poslovanja vrede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Srbije. Kupac može postati svaka punoletna osoba koja prihvata KaufMAX (CookingMAX d.o.o) uslove poslovanja, što se potvrđuje narudžbom artikala. Kupoprodajni proces postaje pravosnažan nakon preuzimanja pošiljke.

ZAŠTITA PODATAKA

Lični podaci svih kupaca maksimalno su zaštićeni od zloupotrebe i sa njima se postupa u skladu sa propisima o tajnosti ličnih podataka, te služe samo za korišćenje našem odeljenju za odnose sa kupcima. Prilikom telefonskog poziva i davanja ličnih informacija operateru, dajete i saglasnoste za obradu Vaših podataka u navedene svrhe. Kupac na taj način daje saglasnot da mu se CookingMAX d.o.o. može obraćati pismenim putem, telefonski ili elektronskom poštom, te da mu na kućnu adresu može dostavljati materijale kojima će ga obaveštavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi. Vaše lične podatke prosleđujemo drugim licima isključivo ukoliko zatreba poslovnim partnerima za isporuku Vaših paketa ili servisiranja artikala. Preko nas možete dobiti reklamne letke drugih preduzeća.
Ukoliko ne želite da Vaše podatke koristimo u navedene svrhe, molimo Vas da to naglasite našem operateru.

U koliko se odlučite da platite platnom karticom na sajtu, Vaši podaci su takođe bezbedni. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Radi poboljšanja usluge koju pružamo svi razgovori se snimaju.

PROMENA PODATAKA

Molimo kupce da prilikom promene adrese ili ličnih podataka o tome obaveste KaufMAX (CookingMAX d.o.o) kako bi i dalje
nesmetano mogli da dobijaju katalog i naručene proizvode.

GARANCIJA, PODRŠKA I SERVISNA MREŽA

Uz sve tehničke proizvode kupac dobija dvogodišnju garanciju i uputstvo za rukovanje na srpskom jeziku. Ukoliko Vam je potrebna dodatna pomoć, Vaš KaufmMAX stoji na raspolaganju. CookingMAX d.o.o. ima sklopljen ugovor o servisiranju tehničkih proizvoda sa servisnom mrežom na teritoriji Republike Srbije. Lista servisa sa kojima KaufMAX (CookingMAX d.o.o) ima potpisan ugovor nalazi se uz garantni list. Ukoliko je došlo do promene servisa pozovite call centar i zamolite operatera za novu adresu i broj telefona Vašeg najbližeg ovlašćenog servisera.

MOGUĆNOST ZAMENE KUPLJENIH ARTIKALA

Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su Pravilnikom o rešavanju reklamacija potrošača CookingMAX d.o.o., koji je u skladu sa Zakonom o uslovima za obavljanje prometa robe i Zakonom o zaštiti potrošača.

Sve reklamacije mogu da se prijave u roku od 14 dana od dana prijema robe, svakog radnog dana od 11 do 15 časova, na telefon 021/48 20 450. Ukoliko se niko u trenutku pozivanja ne javi na Vaš poziv, broj telefona sa kog ste pozivali ostaje zabeležen i bićete kontaktirani od strane našeg operatera u roku od 24h. Prilikom kontakta sa službom reklamacija neophodno je slediti uputstvo operatera kako bi Vaša reklamacija bila rešena u što kraćem vremenskom roku. Ukoliko se ne pridržavate uputstva operatera, postoji mogućnost da Vašu reklamaciju ne možemo uvažiti.

U slučaju da je Vaša roba stigla oštećena, neophodno je ovu vrstu reklamacije prijaviti u roku od 24h, Ukoliko kupac želi jednostrano raskinuti ugovor, to može učiniti u roku od 14 dana, čime se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe trgovcu. Tom prilikom proizvod mora biti ISPRAVAN, NEOŠTEĆEN, NEKORIŠĆEN I ZAPAKOVAN U ORIGINALNU I NEOŠTECENU AMBALAŽU. Artikli koji se sastoje iz više delova moraju biti kompletirani i vraćeni u stanje zatečeno prilikom preuzimanja porudžbine. Prilikom reklamacije, artikal MORA imati prateću dokumentaciju, kao što su originalni račun(faktura),garantni list, uputstvo za upotrebu i popunjen obrazac za odustanak od ugovora koji se nalazi na poleđini računa. U suprotnom PROIZVODI NE PODLEŽU ZAMENI ILI VRAĆANJU. U skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacija, molimo Vas da originalne račune (fakture) čuvate, jer na osnovu njih pravimo zapisnik o reklamacijama. Sve troškove poštarine prilikom reklamacija snosi kupac. Za reklamacije koje se odnose na električne aparate koji poseduju garantni list morate se obrati u ovlašćeni servis. Spisak servisa je naznačen na garantnom listu.

Zamena artikala, u pojedinačnim slučajevima, kada reklamirani artikal više nemamo u ponudi, zadržavamo pravo da Vam isti zamenimo sličnim uz Vašu predhodnu saglasnost ili Vam možemo ponuditi povrat novca.

Povrat novca: Ako ste paket platili gotovinski dostavljaču iznos u visini prodajne cene vraćenih artikala uplatićemo na Vaš tekući račun ili ćemo Vam poslati poštom na kućnu adresu.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Cookingmax doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC iMaestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Artikli na rasprodaji i pokloni ne podležu reklamacijama! Osim u slučaju za oštećene artikle u transportu.