Call centar
  • 0
    Korpa je prazna.

Laki načini da prepolovite unos šećera

Laki načini da prepolovite unos šećera

Laki načini da prepolovite unos šećera

Laki načini da prepolovite unos šećeraSkorašnji izveštaj Svetske Zdravstvene Organizacije preporučuje da samo pet odsto dnevnog unosa kalorija treba da sadrži šećer. Odricanje od slatkiša može biti mučno, ali male promene mogu dosta da znače.

DORUČAK
Zamenite voćni jogurt sa klasičnim. Tu se izgubi 19 grama dodatnog šećera koji možemo da unesemo.

RUČAK
Dodajte jednu kašičicu kečapa sendviču, umesto dve. Tako ćete sprečiti dodatnih 4 grama šećera da uđe u vaš organizam.
Nemojte da napunite celu čašu sokom, već pola. Ovde ćete smanjiti unos za 14 grama.

UŽINA
Popijte pola šolje late kafe i sprečićete 7 grama šećera da uđu u vaše telo.

DESERT
Zamenite sladoled sa voćem. Pola banane i led isitnite u blenderu. Smanjili ste unos za 14 grama.

Izvor: Blic Žena

Komentari

0
Komentara

Pošalji komentar

Imaš na raspolaganju 1000 karaktera

Komentari

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove ovog Internet portala. Komentari su moderirani i odobravani u skladu sa opštim pravilima i uslovima.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.