Call centar
  • 0
    Korpa je prazna.

7 saveta za zdrav dijetalni doručak

7 saveta za zdrav dijetalni doručak

7 saveta za zdrav dijetalni doručak

7 saveta za zdrav dijetalni doručakDoručak je sigurno najbitniji obrok u toku dana. Odgovarajući jutarnji obrok može da pomogne da se brže rasanite, a može vam pomoći i da smršate, ukoliko držite dijetu. Ukoliko ste previše zauzeti, ili prosto ne osećate glad kada se probudite, ovi saveti će vam pomoći da prestanete da preskačete najbitniji obrok... Dobro vam jutro!

Želite da ostanete siti celo jutro
Grčki jogurt je vrlo moćan jutarnji obrok, koji sadrži i do 18 grama proteina u jednoj šoljici. Pored toga, ovakva porcija sadrži samo 100 kalorija. Dodajte bademe i voće bogato vlaknima kao što je kruška i imate spremili ste savršen obrok!

Treba vam nešto brzo i lako
Kupite sebi čokoladicu. Ne mislimo na bilo koju, već na zdrave energetske pločice, koje ne sadrže šećer i masnoće. One mogu imati i do 10 grama proteina, 5 grama vlakana i bogata je antioksidantima.
U velikoj ste žurbi i treba vam nešto „s nogu“
Ujutru izbegavajte kalorične bombe, kao što su hrofne i razna masna peciva. Radije kupite sendvič sa kuvanim jajima ili tunjevinom, a ako već ne možete bez peciva, neka to bude ono od celovitog zrna žitarica.

Niste gladni i navikli ste da jedete tek u podne
Ukoliko niste navikli da doručkujete, napravite sebi jedan jutarnji smuti i započnite dan napitkom bogatim vitaminima i ostalim hranljivim svojstvima bitnim za vaš organizam.

Želite da smršate bar 5 kilograma
Zamenite svoju jutarnju šoljicu kafe šoljom zelenog čaja! Studije su pokazale da zeleni čaj, ukoliko se pije na prazan stomak, ubrzava metabolizam. Pripremite sebi 2 jaja- onako kako volite, nebitno da li su kuvana ili ste se opredelili za omlet. Studije su pokazale da su oni koji su za doručak jeli jaja umesto peciva izgubili i do 65 odsto više kilograma.

Zdravlje je vaš prioritet
Napravite sebi jutarnji burito koji je prepun zdravih masti organskog porekla. Napunite celu tortilju oseckanim avokadom i kajganom i dodajte malo ljutog paradajz sosa.

Želite da unesete više vitamina
Nemojte da se zadovoljite žitaricama koje imaju manje od 5 grama vlakana u porciji. Kako bi dodali još vitamina, musliju ili ovsenim pahuljama dodajte namirnice kao što su jagode.


Izvor: Stvar Ukusa

Komentari

0
Komentara

Pošalji komentar

Imaš na raspolaganju 1000 karaktera

Komentari

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove ovog Internet portala. Komentari su moderirani i odobravani u skladu sa opštim pravilima i uslovima.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.