Call centar
  • 0
    Korpa je prazna.

Živopisne fotografije na kanvas platnu

Živopisne fotografije na kanvas platnu

Živopisne fotografije na kanvas platnu

Živopisne fotografije na kanvas platnuImate prazan zid i ne znate šta ćete sa njim? Za umetnička dela nemate novca, a slike koje možete da priuštite vam deluju jeftino. Isprobajte fotografije odštampane na slikarskom platnu, koje su poslednjih godina trend i kod nas. Bez mnogo novca učinićete da vaš prostor deluje atraktivno, a pustićete i mašti na volju.

Sve što vam je potrebno je kreativnost. Pronađite omiljene fotografije dobre rezolucije, kako bi izrada bila kvalitetna i u foto radnji ih štampajte na kanvas platnu. Možete pronaći slike na internetu, a zatim ih provući kroz filtere i date im retro ili umetničku notu.

Od motiva je sve dozvoljeno, cveće, pejzaži, arhitektura, geometrijski oblici. Još bolje je da iz svoje arhive izaberete fotografije koje vam vraćaju osmeh na lice, bilo da je reč o nekom putovanju ili posebnom događaju. Možete štampati i slike porodice, a vrlo su efektne samo siluete na jarkoj podlozi, crvenoj ili žutoj. Zanimljivo deluju i brojevi, koji za vas imaju posebno značenje. Ili, odaberite citat vašeg omiljenog pisca...

Za jači utisak, na zid okačite tri manje identične fotografije, umesto jedne velike. Ili "icsepkajte" fotografiju na tri dela, tako da svaka može da se posmatra zasebno, ali i kao celina.

Kanvas se uklapa u sve prostorije, od hodnika preko dnevne sobe do spavaće. Za razliku od teških slika sa ramovima, on je lagan, pa ga možete "seliti" iz prostorije u prostoriju.




Izvor: Novovsti

Komentari

0
Komentara

Pošalji komentar

Imaš na raspolaganju 1000 karaktera

Komentari

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove ovog Internet portala. Komentari su moderirani i odobravani u skladu sa opštim pravilima i uslovima.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.